Standerstrygning - og Oktoberfest

Lørdag d. 25 okt.

Roning kl.13, Kaffe kl.15, Standerstrygning k.16 og spisning kl.18

standerhejs 14

Nu bliver standeren taget ned og der vil blive severet kaffe og kage som vi plejer kl.15. Meen først kan du komme på årets sidste rotur, og det sker kl.13 omklædt ved bådehallen. Efterfølgende kl.16 tager vi standeren ned og takker for en dejlig sæson med en skrap og en lille sang. Tilmeldning ikke nødvendig!!
Årets Afslutningsfest bliver i år en OKTOBERFEST!!

Lørdag d. 25 oktober kl 18.00

Kom meget gerne udklædt  - men det er ikke et krav
Der vil blive serveret weinerschnitzel m/ tilbehør samt en lækker dessert.
2 retter for kun 99 kr pr. person. Det er billigt!! Øl, vin og sodavand kan købes til gode og fornuftige priser!
Musikken bliver fra vores gode anlæg med både slagerhits, dansk musik og meget andet!!
Ta`dine rovenner samt din partner med til et BRAG af en OKTOBERFEST i klubbens store samlingsal, jo flere jo sjovere bliver det

Sidste tilmelding på listen i bådehallen eller i klublokalen senest tirsdag d. 21/10 kl. 19.
EVT spørgsmål kontakt Gitte på 29451261 eller på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..