Standerstrygning - Vintertid - og aktiviteter

NU er det vintertid, standreren er taget ned og kun de seje kajakroere ror vinterroning.

Nu er der masser af tilbud om vinteraktiviteter: svømning, gymnastik, kajakpolo, kajak-vinterroning, ergometerroning, medlemsaftener - alle medlemmer skulle have modtage et brev med datoer for de enkelte aktiviteter. Brevet kan ses under medlemsinfo. følg også kalenderen for de enkelte aktiviteter. Har du ikke modtaget brevet og ønsker det tilsendt - kontakt Jesper

standerned14

Standerstrygnigsdagen var rigtig fin, 11 var på vandet: 3 2-årers og 2 kajakker. Kaffebord for ca.30 medlemmer, kilometerlotteriet blev afsluttet med 5 præmier - Poul Julius løb af med hovedgevinsten. 10 medlemmer har roet over de 1000km, heraf 2 ungdomsroere (over 1250) og en voksenroer (over 1750) til guldåre og en ungdomsroer til sølvåre (over 750)! Standerstrygningsfesten - oktoberfesten var rigtig sjov og havde 28 spisende - heraf en stor flok af de unge.

oktoberfest14