Persondatapolitik for Assens Roklub

Gældende fra d. 1.1.2019.

I forbindelse med din indmeldelse i Assens Roklub giver du os følgende personlige informationer:

Fornavn, efternavn, adresse, fødselsdag, telefonnumre og e-mail-adresse.

Vi opbevarer disse informationer dels vores egen database og dels i www.rokort.dk.

Der er tilknyttet et medlemsnummer til din profil. Dette nummer kan ikke ændres, men du kan til enhver tid logge ind og redigere dine personlige oplysninger i www.rokort.dk – f.eks. navn og adresse, telefonnummer og email.

Når du er inde på www.assens-roklub.dk eller www.rokort.dk registreres din IP-adresse automatisk. Disse oplysninger kan bruges til at registrere hvor mange brugere der er på hjemmesiden og www.rokort.dk på et givet tidspunkt. De slettes automatisk.

Betalingsinformationer: Kontingentet opkræves af Nets. Vi opbevarer ikke dine bankoplysninger. Betaler du ved bankoverførsel ser vi kun dit navn og de oplysninger du selv indtaster – ikke dine kontooplysninger. Det samme gælder ved betaling med mobilepay.

Dine rettigheder:

Du har altid ret til at få kendskab til de oplysninger vi har om dig. I www.rokort.dk kan du altid se dem ved selv at logge på.

Er oplysningerne ikke korrekte har du selvfølgelig ret til at få dem ændret.

Ved udmeldelse slettes dine oplysninger i roklubbens database. I www.rokort.dk sker det samme.

Vi opbevarer fortsat din indmeldelse i papirform – men kun i tilfælde af genindmeldelse og af historisk/statistisk interesse.