e-roning - ekstra hold i foråret 2023

JA: e-roning har grebet mange - lidt som hold i motinscentre.

e roning2022 1

Hvad er e-roning? Hvordan kommer jeg med på et hold? Man møder op omklædt i søsportscenteret, med en flaske vand, når der er slået et hold op på Rokort og man har fået en plads på holdet ved tilmelding - max. 10 personer på et hold.

Derefter er der ca. en times træning på romaskinen, hvor man via storskærm følger et program, udviklet af en dygtig instruktør gennem Dansk Forening for Rosport. Vi bruger meget Charlotte fra Nyborg Roklub, en erfaren kaproningstræner. I nogle træningspas kombineres romaskinen med gulvøvelser - det er meget effektivt, sjovt og giver både styrke og kondition. Hold bliver løbende slået op, så det er svært at få alle i kalenderen her på siden - følg med på Rokort. Interesseret NYT medlem - kontakt Jonas Nielsen fra bestyrelsen.

e roning2023 1