Tørroer.

Også hvis du ikke bryder dig så meget om det våde element, har klubben noget at tilbyde. Hvis du gerne vil nyde godt af fordelene ved roning, som en sund og effektiv motionsform, kan du blive "tørroer" i klubben. Herved får du adgang til romaskinerne i motionsrummet - sved på panden vel at mærke til reduceret pris!

Tørroning blive hos os betragtet som al fysisk træning, der ikke foregår i en båd, dvs. i bredest mulige forstand. Som medlem af Assens Roklub har du mulighed for at bruge søsportscenterets motionsrum, hvor der bl.a. findes 6 ro-ergometre, vægte og andet motionsudstyr. Desuden vil der om vinteren være mulighed for at dyrke motion på ugentlige hold, tage med klubben i svømmehallen m.m. Mange tørroere er også vinterbadere.

Indmeldelse og kontakt: Kassereren