Generalforsamling 2017 21.02.2017.

41 medlemmer mødte op til den årlige generalforsamling. Dagsordenen og beretningen var udsendt til alle medlemmer.

Der var enkelte spørgsmål til formandens, rochefens og ungdomsafdelingens beretninger, men alle blev godkendt i god stemning. Der var debat om opgørelse af kilometer for hele året eller kun rosæsonen.

Åerts kilometersluger blev for 2.år Jesper Troels Hansen med 1236 km i rosæsonen.

2017 JTH km

Tommy Løndal modtog sølvåre for 1198 km ved standerstrygningen - og så har Tommy roet yderligere 113 km i november og december, så hele året 2016 blev det til 1311km. Tillykke til begge.

2017 Tommy slvre

Kammeratskabspokalen blev for 2016 givet til Michael Mourier, som både har afholdt billedaften og fortalt om sin ungdom i Argentina og lavet mad til standerstrygningen.

2017 MM Venskabspok

Ingelise Seiersbøl Christensen, sekretær og Gitte Andersen, som har lagt mange års indsats i URO afdelingen, forlader bestyrelsesarbejdet, stort tak til dem for deres arbejde i roklubben.

2017 ISC gave

2017 Gitte gave

Nyvalg til bestyrelsen Stephan Wöellner og som suppleanter nyvalg til Carsten Harboe og Jonas Nielsen.

Under eventuelt blev svømmeprøverne diskuteret igen, igen. Carsten Harboe vil gerne oprette svømmehold for de, der mangler svømmefærdigheder - kontakt ham bare! Bestyrelsen holder konstituerende møde d.1.3.