96 års Fødselsdag fredag d.14.juni 2013

Vi havde sådan håbet på rigtigt fint vejr - og inviteret alle interesserede til at komme og prøve robåd eller kajak til åbent hus om eftermiddagen.

Blæsten gik frisk over Lillebælts vande - og det blev til aktiviteter på land... Heldigvis fik vi både flaghejsning, morgenkaffe, eftermiddagsbesøg, lagkage og aftenfest

Forberedelserne fejlede ingenting!

2 seje hold startede med morgenroning i havnebassinet - det var i strid vind lige ind af havnehullet.

Det lille flag blev hejst på den store flagstang og indendørs i læ var der ca. 40 medlemmer, der nød morgenmaden med udsigt til bølgerne.

Om eftermiddagen fik vi da heldigvis besøg til det åbne hus interesserede ny medlemmer - og vi fik alle lagkage i bådehallen.

Fællesroningen kunne ikke gennemføres, men til aftenspisningen med grill blev vi 25 og vi havde en rigtig hyggelig aften i klublokalet